په‌په: کريستيانو رونالدو باورنکردني است ؛ براي من و هوادارن مادريد او بهترين بازيکن جهان است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 296
نویسنده : حسین فهیمی

 په‌په: کريستيانو رونالدو باورنکردني است ؛ براي من و هوادارن مادريد او بهترين بازيکن جهان است



 په‌په در خصوص ال‌کلاسيکوي يک‌شنبه شب ميان دو تيم رئال مادريد و بارسلونا در هفته هفتم رقابت‌هاي لاليگا اظهار داشت: پس از اين مسابقه احساس بسيار خوبي داريم. عالي بازي کرديم. بارسلونا تنها يک شانس در نيمه اول داشت و آن را به گل تبديل کرد. ما هم فرصت‌هاي خودمان را داشتيم؛ بنزما موقعيت خوبي داشت و يک پنالتي هم براي اوزيل گرفته نشد، اما فوتبال همين است.

وي ادامه داد: در وضعيت خوبي هستيم. بايد همين شيوه بازي را که مقابل بارسا انجام داديم، ادامه دهيم.

په‌په که در نيوکمپ جزو يازده مرد اصلي ترکيب رئال مادريد بود، از عملکرد تيمش در اين ديدار ابراز خوشحالي کرد و گفت: کريستيانو رونالدو باورنکردني بود. او در تمام طول مسابقه بسيار عالي بازي کرد. براي من و هوادارن مادريد او بهترين بازيکن جهان است.

مدافع سفيدپوشان ادامه داد: رونالدو فوتباليست بسيار کاملي است. با توجه به برتري بارسلونا هنوز بازي‌هاي زيادي باقي مانده است که بايد براي پيروزي در آنها تلاش کنيم.

په‌په بر اين باور است که رئال در اين بازي به پيروزي نزديک شده بود و افزود: در ميدان سختي به تساوي رسيديم، اما مي‌توانستيم برنده شويم. ما تيمي بوديم که بيشترين تلاشش را انجام داد تا پيروز مسابقه شود. مي‌توانستيم 3 امتياز بازي را به دست آوريم. وقتي در ابتداي بازي گل زديم بازي در دست ما بود. سپس در نيمه دوم بهتر از آنان بازي را شروع کرديم اما پيروز نشديم.

مدافع تيم ملي پرتغال همچنين در خصوص دو پنالتي بازي به سود بارسا و رئال گفت: آن طور که اينيستا افتاد، کار براي داور بسيار سخت شد، اينيستا که ديد به توپ نمي‌رسد، خودش را به محوطه جريمه رساند و روي زمين انداخت. مسابقه سختي براي داور بود. دو لحظه حساس در بازي وجود داشت و فکر مي‌کنم او کارش را خوب انجام داد.

وي در خصوص تأثيرش روي به ثمر رسيدن گل اول بارسا اظهار داشت: به سمت توپ رفتم و تعادلم را از دست دادم. فکر مي‌کنم آنها در اين صحنه خوش‌شانس بودند.

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/29_08_2012/ronaldo15.jpg





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: